בעזה דיווחים על תקיפה נוספת הבוקר, כאשר רכב הותקף על ידי כטב"ם ישראלי באזור הצפוני של מחנה הפליטים נוסיראת, הממוקם במרכז רצועת עזה. מדובר בהתקפה השנייה המתרחשת מאז הבוקר.
חמאס הגיב לאירוע ואמר כי "התקיפה הישראלית הבוקר בה נהרגו 3 שוטרים מאנשי אבטחת שיירות הסיוע היא הפרה מסוכנת של הסכם הפסקת האש". ההצהרה משקפת את המתח המתמשך בין הצדדים, כאשר חמאס מדגיש את ההשלכות החמורות של המתקפות.
מצב הרצועה נותר מתוח, והתגובה להפרות השונות של הפסקת האש עשויה להחריף את הסכסוך. הציבור בעזה מודאג מההתקפות וממהן ההשלכות עבורם, בעוד המושלים בישראל ממשיכים לפעול למען יעדיהם הביטחוניים.




